Kampanjamme YouTube-sketsejä on katsottu yli 160 000 kertaa.
Mitä?
Tavoitteenamme oli luoda ennakopöhinää uuden, nuorille kohdistetun vilvoitusjuoman julkaisun yhteyteen.
Miten?
Case toteutettiin Valiolle yhteistyössä viestintätoimisto Ellun Kanojen kanssa. Uuden vilvoitusjuoman #Lkieli-teemaa jalostettiin Biisonimafian sketsin muotoon. YouTube-sketsin yhteydessä lanseerattiin monimediainen kilpailu, jonka pääpalkintona oli matka Japaniin.
Biisonimafia julkaisi videon ja kilpailun 5 000 kävijää keränneen Tubecon-tapahtuman palkintojenjaon yhteydessä. Tubeconissa Biisonimafia jakoi nimmareita ja promosi tuotetta ständillä. Näin saimme kätevästi hyödynnettyä tiimimme liveosaamista nettijulkaisun yhteydessä. Kilpailun voittajan ideoimasta Lkieli-muunnelmasta tehtiin uusi sketsi ja siitä leikattiin myös 30 sekunnin etumainosversio.
AWESOMENESS!
Ensimmäinen YouTube-sketsi keräsi yli 100 000 näyttökertaa, toinen yli 60 000. Lisäksi satoja nuoria osallistui #Lkieli-kisaan. Molemmat videot keräävät yhä noin 20 000 näyttöä kuukausittain.