Kampanjamme YouTube-sketsejä on katsottu yli 160 000 kertaa.

Mitä?

Tavoitteenamme oli luoda ennakopöhinää uuden, nuorille kohdistetun vilvoitusjuoman julkaisun yhteyteen.

Miten?

Case toteutettiin Valiolle yhteistyössä viestintätoimisto Ellun Kanojen kanssa. Uuden vilvoitusjuoman #Lkieli-teemaa jalostettiin Biisonimafian sketsin muotoon. YouTube-sketsin yhteydessä lanseerattiin monimediainen kilpailu, jonka pääpalkintona oli matka Japaniin.

Biisonimafia julkaisi videon ja kilpailun 5 000 kävijää keränneen Tubecon-tapahtuman palkintojenjaon yhteydessä. Tubeconissa Biisonimafia jakoi nimmareita ja promosi tuotetta ständillä. Näin saimme kätevästi hyödynnettyä tiimimme liveosaamista nettijulkaisun yhteydessä. Kilpailun voittajan ideoimasta Lkieli-muunnelmasta tehtiin uusi sketsi ja siitä leikattiin myös 30 sekunnin etumainosversio.

AWESOMENESS!

Ensimmäinen YouTube-sketsi keräsi yli 100 000 näyttökertaa, toinen yli 60 000. Lisäksi satoja nuoria osallistui #Lkieli-kisaan. Molemmat videot keräävät yhä noin 20 000 näyttöä kuukausittain.

 

  • Kysymyksiä?

    Ota yhteyttä