Kun Xbox halusi kehittää uuden tavan kertoa nuorille uutuuspeleistään, särmikkääseen Tube-tuotantoon yhdistettiin perinteisempi viihdetähti. Uniikki some-konsepti keräsi yli 5 miljoonaa impressiota.

MITÄ?                                                                                 

Xbox Suomi halusi kehittää ennennäkemättömän tavan kertoa nuorille uutuuspeleistään ja niiden monipuolisista ominaisuuksista.

MITEN?

Loimme uuden Faijaa haluu pelaa boksii -sarjakonseptin, jossa pelitubettaja Lakko ja perinteisimmistä viihdespektaakkeleista tuttu ”Jaska” Jaakko Saariluoma pelasivat uutuuspelejä Lakon kotona. Kullakin Lakon YouTube-kanavalla julkaistulla videolla oli oma peliteemansa ja videoista yleisö ohjattiin jälleenmyyntikumppanin Gigantin sivuille tutustumaan Xbox Suomen Faija HPB-tarjouksiin. Lakon, Jaskan ja Xbox Suomen some-kanavia hyödynnettiin monipuolisesti läpi koko kampanjan.

BUUM!

YouTube-sisältöjä katsottiin kolmessa kuukaudessa yli kaksi miljoonaa kertaa, sisältöjen parissa vietettiin yli 10 miljoonaa minuuttia aikaa ja ne keräsivät yli 10 000 kommenttia. Yli 35 000 katsojaa tutustui Xboxin tarjouksiin Gigantin sivuilla.

 

 

  • Kysymyksiä?

    Ota yhteyttä