Kampanja tavoitti arviolta 140 000 uniikkia nuorta ja aktivoi kohderyhmässä isosti keskustelua SATOn palveluista ja asunnon hankinnasta yleensä.

MITÄ?

Maiju oli etsinyt uutta vuokra-asuntoa jo monta kuukautta, mutta etsintää oli hankaloittanut kova kilpailu ja korkeat vuokratakuut sekä rakas lemmikkieläin, jota monet vuokranantajat eivät hyväksyneet. Pitkittynyt asunnon etsintä, josta Maiju oli jo puhunut videoillaan, avasi SATOlle poikkeuksellisen luontevan tulokulman yhteistyölle.

MITEN?

Kampanjan tavoitteena oli vahvistaa positiivista mielikuvaa SATOsta ja kertoa SATOsta nuorille kiinnostavalla tavalla. Yhteistyövideolla Maiju kertoi rehellisesti kokemuksistaan SATOn kanssa. Hän puhui paljon asunnonhaun ja asumisen helppoudesta sekä asiakaspalvelun sujuvuudesta. Snäpissä ja videoilla hän kuvasi asuntonäyttöjä, vertaili vaihtoehtoja ja päätyi lopulta myös muuttamaan SATOn vuokra-asuntoon. Myös Maijun äiti, vloggaaja MammaPia käsitteli tyttären kotoa muuttoa omalla kanavallaan.

BUUM!

Maijun ja MammaPian videot keräsivät kuukaudessa yhteensä 100 000 katselua. Videoiden kommentit ovat poikkeuksellisen positiivisia ja täynnä onnea Maijun puolesta. Seuraajat jakoivat omia kokemuksiaan asunnonhausta, uuteen kotiin muuttamisesta ja SATOsta. Myös SATOn viestinnän oma aktiivisuus näkyy keskustelussa. Kampanja sai jatkoa, kun Maiju teki myös muuttovideon yhteistyössä SATOn kanssa.

 

  • Kysymyksiä?

    Ota yhteyttä