Toteutimme makeisaiheisen kuvaskaban, joka keräsi sadoittain osallistujia.

Mitä?

Tavoitteena oli lisätä tietoisuutta Haribo Matador Mix Dark -uutuustuotteista 13-29-vuotiaiden keskuudessa.

Miten?

Kehitimme kilpailun Herbalistin YouTube-kanavalla Leffailta!-nimisen vlogin yhteyteen. Instagramissa toteutetussa #HariboHerba-kisassa fanit kisasivat 52 kilon makeispalkinnosta kuvaamalla omia leffaherkkujaan. Faneja tiedotettiin kilpailusta Herbalistin omilla some-kanavilla ja voittajat arvottiin viikko kilpailun julkistuksen jälkeen.

BÄDÄM!

Skaba sai laajaa näkyvyyttä erityisesti Instagamissa, jossa kisaan osallistui yli 340 fania. Kampanja tavoitti yli 70 000 somettajaa viikon aikana.

 

  • Kysymyksiä?

    Ota yhteyttä