Kampanjan huippuina tuplasimme F-Securen Freedome-sovelluksen päivittäiset latauskerrat.
Mitä?
F-Secure halusi saada nuoret kiinnostumaan Freedome-tietoturvasovelluksesta ja lisätä aiheesta käytävää keskustelua.
Miten?
Sovelluksen ominaisuudet laitettiin testiin moninaisissa olosuhteissa ja eri alustoilla, kun lähetimme supersuositut pelitubettajat, Lakon ja Herbalistin Euroopankiertueelle. Kundit reissasivat Barcelonaan, Monzaan ja Lontooseen julkaisten kustakin maasta matkavlogin ja maan kulttuurilla leikittelevän pelivideon. Freedome-sovellusta ja sen ominaisuuksia hyödynnettiin luonnollisesti käytettäessä nettiä esimerkiksi lentokoneessa, kaupassa tai hotellilla.
FREEDOME!
Herbalistin ja Lakon jäljittelemättömät matkavideot keräsivät muutamassa kuukaudessa reilusti yli miljoona näyttökertaa. Kampanjan huippuhetkinä F-Securen tuotesivun kävijämäärät lähes kymmenkertaistuivat ja Freedome-sovelluksen päivittäiset latauskerrat tuplaantuivat!
Lisäsimme tuotteen somenäkyvyyttä Instagramissa viikon kestoisella #FreedomeTour-kilpailulla, johon neljätuhatta fania osallistui kommentoimalla suosikkimatkakuviaan. #FreedomeTour huipentui loppuunmyytyyn Tubecon 2015 -tapahtumaan, jossa suosikkitubettajat tapasivat fanejaan Freedome-pisteellä.