Kolminkertaistimme Facebook-sivujen tykkääjämäärän.

Mitä?

Asiakas halusi laajentaa tunnettuuttaan 13-18-vuotiaden nuorten parissa.

Miten?

Biisonimafia-ryhmä tuotti lyhytelokuvan, jossa Billys pizzalla oli juonenkulun kannalta merkittävä rooli. Tuotesijoittelun sijaan valitsimme leffaan humoristisen, kohderyhmälle suunnatun sisältömarkkinoinnin kulman. Kohderyhmälle viestittiin elokuvasta monipuolisten videoiden, vlogi-sisältöjen ja muiden some-päivitysten muodossa. Biisonimafia järjesti lisäksi kampanja-aikana mittavan pizzakilpailun. Markkinointi jalkautettiin kuluttajatasolle viemällä pahviset elokuvahahmot kauppojen pakastealtaisiin.

BOOM!

Elokuvakampanja kasvatti Billys pan pizzan myyntiä 12,9 prosenttia! Billysin Facebook-sivujen tykkääjämäärä kasvoi kolminkertaiseksi valitun kohderyhmän keskuudessa ja elokuvan rähjähdysmäinen suosio (viikossa 80 000 näyttökertaa, joista lähes kaikki leffan loppuun saakka) noteerattiin myös muussa mediassa, kuten Huomenta Suomessa, Iltasanomissa, stara.fi-sivustolla sekä lukuisilla foorumeilla ulkomaita myöten.

 

  • Kysymyksiä?

    Ota yhteyttä