Risteily-aiheiset postaukset keräsivät yli 2 miljoonaa impressiota yli 4 000 kommenttia. TubeTour-risteilyn paikat myytiin hetkessä loppuun.

MITÄ?

Silja Line halusi uudistaa brändimielikuvaansa ja aktivoida nuoria aikaisia risteilemään enemmän.

MITEN?

Kolme tubettajaa valikoitui mukaan hankkeeseen. Yhdessä Mariievernican, Herbalistin ja Annikan kanssa toteutettiin kolmiosainen sisältökampanja, jossa kaikki toteuttivan omannäköisensä laivareissun: Veronica piti hauskaa ystäväporukalla, Herbalisti vei tyttöystävänsä herkuttelemaan ja Annika vietti laatuaikaa perheensä kanssa rentoutuen ja hoppaillen. Kaikki vidoeivat omat risteilynsä ja kertoivat samalla myös suunnitteilla olevasta Suomen ensimmäisestä TubeTour-risteilystä Baltic Princessin 23 h -risteilyllä.

POKS!

Risteilyn paikat myytiin muutamassa päivässä loppuun. Päätettiin tehdä toinen ja kas, samoin kävi. Kampanjan some-postaukset keräsivät yhteensä yli 2 miljoonaa impressiota ja 4 000 kommenttia. Kuutta Tube-videota katsottiin yhteensä oli 600 000 kertaa.

 

 

  • Kysymyksiä?

    Ota yhteyttä